(Android/iOS) Kanji GO – Learn Japanese, Hiragana \u0026 Katakana avaa kaikki
Mar 7, 2022 3:24:13 GMT
Post by dejahobtole on Mar 7, 2022 3:24:13 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kanji GO – Learn Japanese, Hiragana \u0026 Katakana ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kanji GO – Learn Japanese, Hiragana \u0026 Katakana IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avaa kaikki ▞▞▞
▞▞▞ Kanji GO – Learn Japanese, Hiragana \u0026 Katakana 2022 version ▞▞▞
Käytännöllinen oppimisalusta.
Rakastan tätä ja olen käyttänyt sitä päivittäin, mutta joskus ääni ei ole niin selkeä kuin haluaisin sen olevan.
Se on hyödyllinen ja hyödyllinen sovellus
Sinun on maksettava käyttääksesi paljon tässä sovelluksessa. Opetusohjelma olisi myös kätevä.
Rakasta tätä sovellusta
Se on helppokäyttöinen ja siinä on paljon yksinkertaisia mutta hyviä harjoituksia.
☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺ありがとう
Harvest.io – 3D Farming Arcade உருவகப்படுத்துதல் ewt
Erinomainen sovellus, se auttaa oppimaan ensimmäisen kielen ensimmäisistä kirjaimista. Suosittelen lämpimästi käyttöä
Kanji GO – Learn Japanese, Hiragana & Katakana Education bne
Aika eeppinen ngl (auttakaa heillä ase ;-
Hmm niin niin sovellus
Erittäin mukava tähän mennessä. Ainoa räikeän ilmeinen ongelma, joka mielestäni pitäisi korjata (syy, miksi annan vain 4 tähteä), on se, että ääntämisen laatu on hyvin hajanaista ja joskus selkeää ja joskus kuulostaa robotilta ja epäinhimilliseltä. Olisi mahtavaa, jos he voisivat antaa oikean ääntämisen äidinkielenään puhuvilta.
onko se täysin ilmainen, minun on maksettava katakanasta, mutta se on ok, Obenkyo täyttää tämän sovelluksen, mutta tämä sovellus on helpompaa ja hauskempaa oppimista.
Juuh
Se on loistava sovellus, jonka voin taata, että opit paljon. Jatka samaan malliin 👍
Loistava oppimisväline
Kanji GO – Learn Japanese, Hiragana & Katakana Enseignement qblo
Todella hyviä sovelluksia 😊
Paras sovellus kanjin oppimiseen.....en tiennyt yhtään kanjia ennen, mutta nyt N5-tason kanji on paras nyt
Super loistava oppimissovellus, joka auttaa minua menestymään Kanjin kanssa.
Tämä sovellus on suoraviivainen, mukava katsella ja kaiken kaikkiaan melko ymmärrettävä! Minä suosittelen!!
Tämä sovellus on hämmästyttävä. Helppokäyttöinen ja hyödyllinen.
Loistava sovellus, joka on melko vakio tämän tyyppisille oppimissovelluksille, ja jossa on mukavia ominaisuuksia, jotka auttavat oppimaan kanji- ja kanasoittimet. Äänet eivät ole selkeitä ja kestää jonkin aikaa ymmärtää mitä sanotaan, eivätkä ne selitä kunyomia ja onyomia auttaakseen uusia oppijoita ymmärtämään. Ja sanasto-osion osalta on vaikea oppia uusia sanoja, koska on vaikea selata niitä kaikkia.
Se on todella helppo ymmärtää, pidin todella tästä sovelluksesta.
Se on hyvä
Mahtava sovellus
Se on hyvä vaihtoehto N5:lle
Rakastan tämän oppimismuotoa, auttaa muistia
Minun piti arvioida tämä idk y
Vaikuttaa toistaiseksi hyvältä, mutta en ole vielä tehnyt paljoa
Toivoisin, että siinä olisi ääni testejä tehdessä, mutta muuten loistava. todella söpö
Pidän siitä
Hyvä sovellus
Vaaditaan arvosana avataksesi ominaisuuden
Luokitus vaaditaan joidenkin ominaisuuksien avaamiseen.
Rakastan sitä, kuinka sanastovisa testaa kykysi lukea kanjia ilman furiganaa. 👍👍
Es buena la aplicación, pero no puedo avanzar algunas partes si no calificó la aplicación, por eso sólo 3 estrellas, mas adelante veré si le doy mas
Rakastan tätä sovellusta todella!
Kanji GO – Learn Japanese, Hiragana & Katakana Giáo dục non
Hiragana tunnustettu, hyvä sovellus.
Maksettu sovelluksesta, joka pakotettiin arvioimaan saadakseen ominaisuuksia.
Todella rakastan tätä sovellusta! Olen ostanut Plus-version - vaikka onkin hieman pettymys, että 5 luokkaa vaatii avaamisen rahalla - ja tämä sovellus on loistava japanin kielen oppimiseen. Pidän erityisesti Quiz- ja Vocab-toiminnoista. Parannukseksi voisi olla olemassa testitoiminto, jossa sinun on kirjoitettava kanji ilman ohjeita?
Kanji GO – Learn Japanese, Hiragana & Katakana تعلیمی ogj
Sovellus on mahtava JLPT-pohjaisen kanjin ja sanaston oppimiseen! Haluaisin pyytää nollauspainiketta edistymistä varten. Siitä olisi apua!
Avaa kaikki kanji hyvät sovellukset
Hyvä tähän mennessä
Hyvä tq
Paras sovellus japanin kielen oppimiseen
Vau
rakastan sitä
Paras tapa oppia uusia kanjija, pidän siitä niin paljon
ありがと
loistava
Kanji GO – Learn Japanese, Hiragana & Katakana Læring uxv